Cauta:

Politica de returnare

Puteţi solicita returul de produse pentru următoarele situaţii:

Produs ce nu este conform cu specificaţiile de pe site

Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta noastră, puteţi solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veţi plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială pană la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul inlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de magazin.

Produse nefuncţionale in primele 24 de ore de la recepţie

Dacă produsul primit este nefuncţional in primele 24 de ore de la recepţia efectivă, ridicarea de la sediul magazinului sau recepţia la domiciliu prin curier - puteţi reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

Produse ce v-au fost livrate greşit

Dacă vi s-a livrat alt produs decat cel comandat vă rugăm să semnalaţi cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul şi a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur şi transport al produsului corect vor fi suportate de magazin.

Produse defecte in perioada de garanţie

Pentru produsele care prezintă defecte in perioada de garanţie vor fi anunţate telefonic şi pe mail (office@lgk.ro; vanzari@lgk.ro) aceste aspecte, servisarea efectuandu-se in 48 de ore de la sesizarea problemei la locaţia specificată de client, in funcţie de produs.

Pentru produsele ce necesită servisare in perioada de garanţie este obligatoriu de prezentat Certificatul de Garanţie eliberat de Producatorul Produsului sau de Magazinul in cauză.

NOTA

In toate cazurile de mai sus, cu excepţia celui referitor la defectele in perioada de garanţie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original şi insoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.